A cozy weekend.

Förra veckan var en rätt händelserik vecka. Måndagen var jag visserligen bara hemma efter att ha vaknat förbannad av en dröm som tyvärr är återkommande just nu. Åt middag med mamma på kvällen och pratade igenom lite saker. Tisdagen var jag iväg till Tyresö och promenerade med Jessica och Syster, innan jag åkte iväg till handbollsträningen. Onsdagen spenderades med Emma innan jag åkte iväg till Scandic i Kungens Kurva där jag fick sovsällskap av M.
 
I torsdags åkte jag iväg till Västerås och blev upphämtad vid stationen runt 20-tiden. Torsdag och fredag blev lugna hemmadagar med serier i soffan. På lördagen åkte vi och Putte iväg till Oskar för att bygga upp en trävägg. Oskar, Marcus, Putte och Jens fick upp väggen rätt fort medan jag satt och smygfotograferade och skrattade. När männen var klara åkte vi hem, åt och såg på serier tills Jon ringde och ville att vi skulle komma över. M åkte iväg och tränade en sväng och när han kom hem och hade duschat så åkte vi iväg till Jon & Bella. Spenderade hela kvällen och halva natten där, först pratandes vid bordet och sedan blev det bubbelpool en stund innan vi gick in igen, spelade kort och sedan hämtades vi av Putte vid fyratiden. Söndagen blev en seg dag innan det bar iväg till maxi för lite mathandling. Hem, laga och äta mat och sedan gick vi och lade oss. Imorse åkte jag med M och Jon till Huddinge där jag tog bussen hem.
 
Jag är redo för en ny vecka fylld med träning, jobb, handboll och en helg med min M. Åker troligen torsdag med dem hem från Huddinge direkt i stället för att åka med SJ, och på fredagen kommer syster. Kommer bli en bra helg och innan dess ska jag ha en bra vecka.


The last few weekends

Länge sen sist. Har väl inte hänt så mycket egentligen. Firade Saras födelsedag med härliga människor och hade väldigt roligt. Blev sjuk veckan efter födelsedagsfirandet och låg med hög feber torsdag-söndag, sov mycket och spenderade vaken tid i soffan med M. Fredagskvällen var Oskar över, såg på Idol och rakade M's huvud. Adam, Teddy, Putte och Texas var över en sväng också. Lördagen spenderades med grekisk mat på Tsatsiki, en sväng förbi M's mamma där vi satte upp två lampskärmar samt en lugn kväll med Oskar.
 
Helgen efter var vi hundvakt åt tre små sötnosar tillsammans med Syster och Oskar. Badade bubbelpool och hade det allmänt trevligt. Låg i sängen alla fyra och pratade, skrattade och brottades. Alek var förbi en sväng på lördagskvällen också, och på söndagen åkte jag och syster hem.
 
I tisdags åkte jag iväg till M som låg sjuk, och spenderade hela veckan där. Tittat på film, serier och ätit mat. Sovit mycket och inte varit iväg någonstans förutom ica maxi. Åkte hem nu imorse och har sedan jag kommit hem tagit det lugnt. Är äntligen frisk bortsätt från en snorig näsa vilket man definitivt kan leva med. Imorgon är jag tillbaka på gymmet och även i handbollshallen. Längtar efter mina vikter och mina tjejer.